Obert el segon període de matrícules dels cursos de català

Ahir dilluns 12 de setembre es va obrir el segon període d'inscripcions pels diferents cursos de català que s'ofereixen des del Servei Comarcal de Català de l'Urgell. Cal recordar que hi ha diferent nivells: Bàsic (A2), Elemental (B1), Intermedi (B2), Suficiència (C1) i Superior (C2).
Fins al 30 de setembre estan obertes les inscripcions al curs de català de nivell C2 a distància que ofereix el Servei Comarcal de català de l'Urgell. Aquest curs començarà a mitjans d'octubre i s'acabarà al maig. La titulació és oficial, equivalent a la de la Direcció General de Política Lingüística, i l'examen es fa presencialment a la comarca.
Els interessats cal que s'adrecin al Servei Comarcal de Català de l'Urgell per concertar dia i hora per fer la prova de nivell.
Per als cursos de nivell Elemental, Intermedi i Suficiència, que es duen a terme a través de Parla.cat, la matrícula s'acaba el dia 23 de setembre.





